Dostava in vračilo

DOSTAVA IN VRAČILO

DOSTAVA

Za nas dostavo opravlja partner GLS.

Dostava je brezplačna, v primeru plačila po povzetju morate doplačati znesek 1,99 €. Tem stroškom se izognete če plačate po predračunu ali s kreditno kartico.

Nakupljeno blago pošiljamo samo v države Evropske Unije.

VRAČILO BLAGA

Zadovoljna stranka je naše veselje zato želimo, da v naši spletni trgovini nakupujete brez pomislekov in z zadovoljstvom. Prav zato vam omogočamo da lahko artikel vrnete. Razumemo, da ste izdelek kupili, ne da bi ga videli oziroma preizkusili.

Če z izdelkom niste zadovoljni ga preprosto vrnite in zamenjajte za drugega, lahko pa vam vrnemo tudi denar. V 14 dneh od nakupa nam sporočite, da kupljenega izdelka ne želite in v naslednjih 14 dneh nam morate kupljen izdelek vrniti nenošen, nepoškodovan, v originalni embalaži z etiketami in računom. V 14 dneh po prejemu izdelka, vam bomo brez vprašanj ali zapletov izdelek zamenjali ali vrnili stroške kupnine. Edini strošek, ki vas bremeni, je strošek vračanja blaga – poštnina od vas do nas (izjema so poškodovani ali nedelujoči izdelki). V primeru zamenjave blaga plačate tudi strošek ponovnega pošiljanja blaga – poštnina od nas do vas

Postopek vračanja
1. V kolikor želite izdelek menjati ali vrniti nam to sporočite in ga nepoškodovanega, nenošenega, v originalni embalaži skupaj z računom pošljite na naslov trgvine Allshop, ki jo v Sloveniji zastopa Kompetentnost d.o.o. Naslov za vračila je P.E. Cesta na stadion 2, 9250 Gornja Radgona. Priložite tudi izpolnjen obrazec za vračilo blaga, ki se nahaja spodaj.

2. Lahko pa nam pišete tudi preko e-pošte [email protected] in nam pošljete naslednje podatke: ime, priimek, naslov, pošta, email, telefonsko številko, naziv in kodo artikla, ki je navedena na računu, navedite če gre za zamenjavo ali za vračilo izdelka. V primeru vračila izdelka navedite tudi transakcijski račun in ime banke na katerega vam bomo vrnili denar. V primeru, da je prišlo do poškodbe pri transportu nam to prosim izrecno navedite. Za zagotavljanje uspešnih storitev v bodoče nam lahko navedete razlog zamenjave ali vračila.

OBRAZEC ZA VRAČILO

Prenesite in izpolnite obrazec, ki ga skupaj z računom in izdelkom pošljite na naš naslov.

NEKAJ NASVETOV OB PREJEMU POŠILJKE – VAŠEGA NAKUPA

Možnost vračila ali zamenjave izdelkov je namnjena temu, da lahko, če z izdelki niste zadovoljni, brez problemov odstopite od nakupa. To pa pomeni, da imate tudi vi določene obveznosti. Prosimo, da upoštevate spodnje nasvete in si tako omogočite zamenjavo oziroma vračilo izdelkov.

– Embalažo odprite previdno in jo ohranite nepoškodovano.
– Spravite račun, saj je na njem naslov, kamor boste morda vrnili paket.
– Izdelek si podrobno oglejte, po potrebi previdno preizkusite – pazite, da izdelka ne poškodujete.
– Ne odstranjujte etiket, dokler niste prepričani, da boste izdelek zadržali.