Dostava in vračilo

DOSTAVA IN VRAČILO

DOSTAVA

Za nas dostavo opravlja partner GLS.

Dostava je brezplačna, v primeru plačila po povzetju morate doplačati znesen 1,99 €. Tem stroškom se izognete če plačate po predračunu ali s kreditno kartico.

Nakupljeno blago pošiljamo samo v države Evropske Unije.

VRAČILO BLAGA

Zadovoljna stranka je naše veselje zato želimo, da v naši spletni trgovini nakupujete brez pomislekov in z zadovoljstvom. Prav zato vam omogočamo 44 dnevno obdobje, v katerem nam lahko artikel vrnete. Razumemo, da ste izdelek kupili, ne da bi ga videli oziroma preizkusili.

Če z izdelkom niste zadovoljni ga preprosto vrnite in zamenjajte za drugega, lahko pa vam vrnemo tudi denar.

V 14 dneh od nakupa nam sporočite, da kupljenega izdelka ne želite in v naslednjih 30 dneh nam morate kupljen izdelek vrniti nenošen, nepoškodovan, v originalni embalaži z etiketami in računom. V 14 dneh po prejemu obvestila, vam bomo brez vprašanj ali zapletov izdelek zamenjali ali vrnili stroške kupnine. Edini strošek, ki vas bremeni, je strošek vračanja blaga – poštnina od vas do nas. V primeru zamenjave blaga plačate tudi strošek ponovnega pošiljanja blaga – poštnina od nas do vas.

Postopek vračanja
1.Prosimo vas, da izpolnite Obrazec za vračilo ali menjavo blaga. Izpolnite ga, ter ga skupaj z izdelkom (nepoškodovanim, nenošenim, v originalni embalaži) in računom pošljite na naslov trgvine Allshop, ki jo v Sloveniji zastopa Kompetentnost d.o.o., Žolgarjea 20, 2000 Maribor, iz katere ste paket prejeli – naslov je napisan na računu, ki je bil priložen vašemu nakupu.

2. Lahko pa nam pišete tudi preko e-pošte info@allshop.si in nam pošljete naslednje podatke: ime, priimek, naslov, pošta, email, telefonsko številko, naziv in kodo artikla, ki je navedena na računu, navedite če gre za zamenjavo ali za vračilo izdelka. V primeru vračila izdelka navedite tudi transakcijski račun in ime banke na katerega vam bomo vrnili denar. V primeru, da je prišlo do poškodbe pri transportu nam to prosim izrecno navedite. Za zagotavljanje uspešnih storitev v bodoče nam lahko navedete razlog zamenjave ali vračila.

3. V kolikor bi želeli izpolniti spletni obrazec lahko to storite na strani za vračilo blaga.

NEKAJ NASVETOV OB PREJEMU POŠILJKE – VAŠEGA NAKUPA

Možnost vračila ali zamenjave izdelkov je namnjena temu, da lahko, če z izdelki niste zadovoljni, brez problemov odstopite od nakupa. To pa pomeni, da imate tudi vi določene obveznosti. Prosimo, da upoštevate spodnje nasvete in si tako omogočite zamenjavo oziroma vračilo izdelkov.

– Embalažo odprite previdno in jo ohranite nepoškodovano.
– Spravite račun, saj je na njem naslov, kamor boste morda vrnili paket.
– Izdelek si podrobno oglejte, po potrebi previdno preizkusite – pazite, da izdelka ne poškodujete.
– Ne odstranjujte etiket, dokler niste prepričani, da boste izdelek zadržali.