Univerzalno avtomobilsko držalo za očala AvClip bo olajšalo vožnjo, vaša očala in kartice pa bodo vedno shranjene na enem mestu in hitro dostopne.
PRAKTIČNO IN ENOSTAVNO ZA UPORABO
Držalo je praktično in multifunkcionalno, saj ima poleg držala za očala tudi možnost za shranjevanje kartic. V sponko lahko dodate tudi vozniško dovoljenje, osebno izkaznico ali kreditno kartico za hitre nakupe.
ENOSTAVNA NAMESTITEV
Samo pritrdite držalo za očala na vizir in dodajte vaša očala, nič več skrbi, da bi se očala izgubila ali padla, vaš avto pa bo organiziran. Kakovostno aluminijevo zlitino in usnjeni material je težko deformirati, zato lahko drži tudi več let.
VEČ INFORMACIJ
Barva: Bež, Črna Material: Aluminijeva zlitina in usnje Velikost: 5 cm x 10 cm Uporablja se lahko na vseh vrstah vozil.
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.
Bodi prvi ocenjevalec “Univerzalno avtomobilsko držalo za očala – AvClip™” Prekliči odgovor
Izdelki bodo odposlani v roku 2-4 delovnih dni (v kolikor je izdelek na zalogi v našem skladišču oz. če ni drugače določeno). Paket vam bo na želeni naslov dostavila dostavna služba Pošta Slovenije.Ko bo vaš paket predan kurirski službi, boste na vaš e-poštni naslov prejeli obvestilo s številko za sledenje paketa in povezavo, kjer lahko po želji spremenite naslov za dostavo. Dostava običajno poteka v dopoldanskem času, pred dostavo pa boste s strani dostavne službe obveščeni preko e-pošte oz. SMS sporočila ali klica. V kolikor vas v času dostave ni na izbranem naslovu lahko kurir paket shrani v najbližji poslovalnici ali paketomatu. V tem primeru boste s strani dostavne službe obveščeni. Za vse dodatne informacije o dostavi in odpremi smo vam na voljo na [email protected] ali +386 70 422 184.
Če z izdelkom niste zadovolnji, nam ga lahko v roku 14 dni od prevzema paketa vrnete oz. zamenjate. Izdelek vrnete v originalni embalaži, za hiter in enostaven odstop pa lahko izpolnite spletni obrazec. Več informacij o menjavi in vračilu blaga najdete tukaj: https://allshop.si/dostava-in-vracilo/
pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja o dostavi, vračilu izdelkov in možnostih plačila..., ...
1. Kako lahko prekličem ali spremenim svoje naročilo in osebne podatke?
Kot stranka COOL boste prejeli e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila. Nato boste od FAN COURIERja prejeli besedilno sporočilo s številko za sledenje vašega paketa, ki ji lahko sledite tukaj: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/
4.Izdelek je poškodovan, kaj lahko storim?
Če je bil vaš izdelek poškodovan, se opravičujemo. Pošljite nam poškodovan izdelek in nam pošljite sliko po e-pošti in v 14 dneh vam bomo poslali nov izdelek.
5. Izdelek ni enak naročenemu, kaj lahko storim?
Če izdelek ne ustreza vašemu naročilu, nam ga pošljite nazaj in nam pošljite e-pošto na [email protected] ali nas pokličite na telefonsko številko +40 31 630 0818. Izdelek vam bomo poslali v roku 14 dni in iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti.
6. Kaj naj storim, če izdelek ne izpolnjuje mojih pričakovanj?
Žal nam je, da s prejetim izdelkom niste zadovoljni. Pošljite ga nazaj v 14 dneh in izpolnite obrazec na naslednji povezavihttps://onet.si/intronet/reclamatii/ and we will refund your money. Please be careful when filling in the IBAN (no spaces or hyphens). We will pass all your feedback on to our team and do our best to make you as happy as possible with your next purchase.
Pogosta vprašanja in odgovori
KAKO LAHKO ODDAM NAROČILO?
S klikom izberite količino izdelkov, ki jih želite naročiti. S klikom na gumb "dodaj v košarico" bo izdelek dodan v košarico, kjer lahko spreminjate količino izdelkov, jih odstranite ali po akcijski ceni dodate še druge izdelke.
S klikom na gumb "nadaljuj na blagajno" boste preusmerjeni na naslednji korak za zaključek nakupa. V tem koraku je potrebno vnesti vaše podatke za dostavo, izbrati način dostave in način plačila.
S klikom na gumb "oddaj naročilo" bo vaše naročilo oddano. Če je naročilo uspešno oddano, se bo prikazalo obvestilo o uspešno oddanem naročilu s povzetkom naročenih izdelkov in vaših podatkov. Na vneseni e-poštni naslov boste prejeli tudi e-poštno sporočilo z obvestilom o prejemu vašega naročila.
Če potrebujete pomoč pri oddaji naročila smo vam na voljo na elektronskem naslovu [email protected] ali na telefonski številki +386 70 422 184.
KAKO JE Z DOSTAVO?
V kolikor je izdelek na zalogi v našem skladišču bomo izdelke odposlali v roku 2-4 delovnih dni, razen če ni drugače določeno.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Dostava običajno poteka v dopoldanskem času, pred dostavo pa boste s strani dostavne službe obveščeni preko e-pošte oz. SMS sporočila ali klica.
KAKO LAHKO PLAČAM?
Želeni način plačila lahko izberete ob zaključku nakupa. Izbirate lahko med: plačilom po povzetju, plačilom s kreditno kartico ali preko PayPal-a. V primeru plačila po povzetju morate doplačati znesek 0,60 €. Tem stroškom se izognete če plačate s kreditno kartico ali preko PayPal-a.
KAJ ČE MI IZDELEK NE BO ODGOVARJAL?
Ker razumemo, da ste izdelek kupili, ne da bi ga videli oziroma preizkusili, vam v 14 dneh omogočamo vračilo brez obrazložitev. Izdelek lahko tudi zamenjate (npr. za drugo velikost ali barvo) ali ga vrnete v primeru, da prispe poškodovan.
Več o vračilih in reklamacijah si lahko preberete TUKAJ.
V primeru odstopa od pogodbe nas kontaktirajte na kontaktni e-naslov [email protected] in prejeli boste dodatna navodila.
IMATE ŠE KAKŠNO VPRAŠANJE?
Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo vsak delovnik od 07:00 do 15:00 na telefonski številki +386 70 422 184 ali na elektronskem naslovu [email protected]
Ostanite povezani z namiDelite svojo e-pošto z nami in poslali vam bomo ekskluzivne popuste in najnovejše novice.
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.